Kolejny odcinek z cyklu “Wywiady Bez Gruchy” gdzie rozmawiamy z inspirującymi ludźmi na tematy zawodowe i około-zawodowe. W dzisiejszym odcinku gościmy copywritera – Oskara Olczaka, który opowiada jak udało mu się wyzwolić z kajdan korporacji i zostać cyfrowym nomadą robiącym to co lubi. Smakowity kąsek dla fanów samo-rozwoju czy też wychodzenia z tzw. strefy komfortu (jakkolwiek przereklamowane stało się to określenie) po to by cieszyć się nagrodami, które czekają po drugiej stronie.
LINK:
5 ETAPOW SWIADOMOSCI MARKETINGOWEJ (OD OSKARA):
- Stage 1: How to Speak to Prospects That Are Completely Unaware That They Have a Problem?
- Stage 2: How to Speak to Prospects That Only Know That They Have a Problem But No Idea That It Can Be Solved
- Stage 3: How to Advertise When Prospects Know That There’s a Solution To Their Problem — But They Don’t Know Which One Is The Best)
- Stage 4: How to Advertise To Prospects So They Choose Your Product/Service Every Time?
- Stage 5: How To Communicate With Customers Who Are Raving Fans Of Your Brand (Without Losing Them)